Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ακολουθώντας τις παρακάτω υποδείξεις:
- Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός προθεσμίας 14 εργάσιμων
ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων και θα πρέπει να
συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς.
- Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη
- Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκετε
στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει
αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του.
- Σε περίπτωση χαλασμένης αρχικής συσκευασίας το προϊόν δεν επιστρέφεται και δεν παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας.
Επιστροφή - Αντικατάσταση Προϊόντων Σε Ρούχα, Παπούτσια
ή οποιοδήποτε προϊόν αφορά αλλαγή σε Νούμερο (Μέγεθος) η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει το κόστος παραλαβής και εκ νέου αποστολής του προϊόντος. Τα έξοδα μεταφοράς σε περίπτωση αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για τον
λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την
κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου
να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος
περιεχόμενο κλπ).
Επιστροφή - Αντικατάσταση Προϊόντων ΕΠΙΠΛΑ & ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
Κατά την παραλαβή των προϊόντων ο πελάτης έχει την υποχρέωση να κάνει έλεγχο του προϊόντος. Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν και προχωρήσετε σε συναρμολόγηση, χάνετε το δικαίωμα επιστροφής του.
Τα προϊόντα που προμηθεύει το ηλεκτρονικό κατάστημα www.garafas.gr μπορούν να επιστραφούν και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους για τις δύο περιπτώσεις στις οποίες:
1) με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του garafas.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή
2) προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (για να διαπιστωθεί η κακή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες από το ελαττωματικό περιεχόμενο και την εξωτερική του συσκευασία σε ψηφιακή μορφή στο info@garafas.gr)
Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί, πλυθεί, χρησιμοποιηθεί και δεν επιστρέφονται στην πρότυπη συσκευασία τους μαζί με όλα τα έγγραφα αγοράς. Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
Το κατάστημα garafas.gr δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους από τη στιγμή που τα προϊόντα της παραγγελίας δόθηκαν στον μεταφορέα προς παράδοση στο χρήστη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχειά επικοινωνίας της μεταφορικής.
ΠΡΟΣΟΧΗ
- Προσοχή στις επιστροφές προϊόντων δεν γίνεται επιστροφή
χρημάτων παρά μόνον αντικατάστασης τους με άλλα προϊόντα.
- Το κόστος επιστροφής της παραγγελίας επιβαρύνει τον Πελάτη.
- Προϊόντα όπως σχοινιά, καλώδια, ναύλο με το μέτρο και γενικά οτιδήποτε κόβεται με το μέτρο δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή τους.
- Οποιαδήποτε Προωθητική Ενέργεια (Δωροεπιταγή ή Δώρο) θα πρέπει να επιστρέφεται μαζί με το προϊόν σε περίπτωση επιστροφής ή μη αποδοχής της παραγγελία από τον πελάτη.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Εάν το προϊόν που παραλάβατε διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο ελάττωμα
ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω
τηλεφώνου στο 210.2828452 είτε με email στο info@garafas.gr για να την επίλυση του προβλήματος. Στην
περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και αφού διαπιστώσουμε ότι το λάθος
οφείλετε στον κατασκευαστή αναλαμβάνουμε κατόπιν δική σας επιθυμίας
είτε την αντικατάσταση του είτε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.
Οι όροι και οι προϋποθέσεις των συναλλαγών ισχύουν όπως φαίνονται
στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας. Κάθε μεταβολή ισχύει από την στιγμή
που ανακοινώνεται.